VSE FIS x CZU PEF x CVUT FEL


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 22.03.2017 15:17:30, Vojta96, zhlédnuto: 2252x, reakcí celkem: 10Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, aktuálně studuji na CVUT FEL program otevřená informatika (před rozřazením do oborů). Jde o to, že mě to tady moc nebaví a matika mi dělá docela problém. V prvním semestru jsem dal všechno až na algebru. šel jsem na tuto školu se záměrem jít na obor Počítačové hry a grafika, ale co sem na to tak koukal, tak ve 3. semestru jsou další dvě matiky a potom optimalizace atd., což by mi asi dělalo velké potíže a tak přemýšlím jestli bych nešel na VSE FIS Multimedia v ekonomické praxi, tento obor se mi hodně zamlouvá, protože bych ocenil něco více kteativního/uměleckého a baví mě fotit, stříhat video, kreslit a podobně a na tomto oboru je i fotografie, audio, video, grafika a podobně a myslím si že je víc "umělecký" než pocitacove hry a grafika tady na CVUT a také tam není tolik těžké a teoretické matematiky. Problém je ale v tom, že obor Multimedia v ekonomické praxi nemá navazující magisterské studium a tak nevím kam bych šel, pokud bych chtěl stále pokračovat. Nevím jestli je reálné se dostat na jiné magisterské obory na VSE nebo potom třeba na magistra na CZU na informatiku nebo nějakou ekonomii tam.

Další možností, o které jsem uvažoval je jít rovnou na CZU PEF na obor Informatika a pokračovat tam na magistra ve stejném oboru, ale upřímně co jsem koukal na předměty a studijní plán tak by mě to bavilo asi stejně málo jako tady na CVUT s tím, že by to bylo jednodušší, méně do detailů, méně časově náročné a asi bych i stíhal chodit do práce.