Je veterina dobrý nápad?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 09.04.2017 10:56:49, Bára, zhlédnuto: 1378x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Zdravím, snad mi tady někdo pomůže. Třeťák už se blíží ke konci a já neustále nemám jasno kam na vysokou školu. Studuji všeobecné gymnázium a s minimální snahou prospívám každý rok s vyznamenáním. Mezi moje nejoblíběnější předměty patří biologie a zeměpis. Protože miluji zvířata a prakticky jsem mezi nimi vyrostla, tak jsem chtěla jít studovat veterinu. S chemií problém nemám, spíš mě děsí to, že si nedovedu představit, jak třeba budu kastrovat psa nebo něco takového. Myslíte, že je to jen proto, že s tím nemám žádné zkušenosti? Jinak s pitváním problém nemám, králíka jsem už také stahovala a to mi nevadilo.
A taky je tu možnost, že se na veterinu nedostanu. Co by mohla být druhá volba? Napadlo mě studovat biologii a potom pokračovat se zoologií, ale nechtěla bych skončit někde v laboratoři. Jsem akční typ a někde v laboratoři by jsem se zbláznila. Učitelka pro mě taky nepřichází v úvahu. Kdyby existoval nějaký obor s biologií a zeměpisem do terénu, byla by jsem asi nejšťastnější, ale bohužel jsem na nic takového nenarazila.
Je tady někdo, kdo to má podobně? Myslíte, že bych tu veterinu zvládla? A co by mohla být druhá volba?
Předem děkuji za odpověď.