Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Poslat práci.
Naposledy stažené.
Přidej se k nám.
Anketa.
Dle čeho volíš mezi veřejnou nebo soukromou?

Veř. je kvalitnější (25%)
 
Souk. je lehčí (10%)
 
Souk. je kvalitnější (15%)
 
Veř. je zdarma (36%)
 
Na souk. mě vezmou (12%)
 

Celkový počet odpovědí: 3177.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
Zpětné odkazy.

Marketing - Podpora prodeje


Název školy:Slezská univerzita v Opavě
Vloženo:08.07.2007
Vytvořeno:21.11.2004
Typ materiálu:seminární práce
Velikost souboru:26.92 kB
Jazyk:česky
Autor:Eva Tomečková
Poskytl:Eva Tomečková
Počet stažení:1155x
Popis:Cílem mé seminární práce je seznámit vás s podporou prodeje. Jedná se o techniku, kterou realizuje marketingový plán. Spolu s dalšími součástmi, například reklamou, má zajisti cíle marketingu, ale v prvé řadě zvýšení prodejnosti daného výrobku či služeb (nadále produktu).

  Stažením souhlasím, že soubor budu využívat výhradně pro osobní účely. Pokud mi materiál bude podkladem pro mou práci vždy v ní poctivě uvedu tento zdroj, event. přesnou citaci s odkazem na tento zdroj.

Materiály, které by tě mohly také zajímat

  1. Marketing - témata
  2. Marketing - základy - přednášky
  3. Marketing - základy - tahák
  4. Marketing - základy - výpisky
  5. Základy marketingu - výpisky
  6. Marketing obchodu a služeb - Demarketing - seminární práce
  7. Průmyslový marketing - Karta chytré praktiky - případová studie
  8. Vypracované otázky na diplomovou zk. z marketingu - ke státní zkoušce
  9. Mezinárodní marketing - zkouška
  10. International marketing – controlling questions - zkouška
Poslední aktualizace údajů na stránce: 28.03.2024 20:52:32.