Vysoká škola kreativní komunikace
Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Přidej se k nám.
Anketa.
Dle čeho volíš mezi veřejnou nebo soukromou?

Veř. je kvalitnější (26%)
 
Souk. je lehčí (10%)
 
Souk. je kvalitnější (14%)
 
Veř. je zdarma (37%)
 
Na souk. mě vezmou (10%)
 

Celkový počet odpovědí: 1686.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
3 + 7 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

Nový studijní obor multimédia v ekonomické praxi

Kategorie: Vysoká škola ekonomická


19.01.2011 21:47:25, Ing. Libor Krsek, shlédnuto: 1288x, reakcí celkem: 0Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekFakulta informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze otevírá nový studijní obor Multimédia v ekonomické praxi, který bude možno studovat od září akademického roku 2011/2012.

Do prvního ročníku bude přijato 60 studentů. Tento počet vychází ze záměru nabídnout studentům osobní přístup a realizovat výuku především v praktické rovině. Výuka bude zaměřena na pochopení smyslu multimédií v moderním světě a jejich praktickou tvorbu.

Absolventi oboru získají vyváženou kombinaci konkrétních kreativně-multimediálních dovedností s přehledným ekonomickým vzděláním. Studenti absolvují výuku klasických hospodářských a jim příbuzných oblastí jako například ekonomie, právo, účetnictví, management, marketing nebo podniková ekonomika. V rámci oborové profilace pak studují produkční řetězce, účely a postupy tvorby jednotlivých prvků multimedií jako jsou digitální fotografie, počítačová grafika, digitální video, zvuk nebo webdesign. Absolvent se stane multimediálním odborníkem se znalostí ekonomického a procesního fungování organizace. Může najít uplatnění v reklamních agenturách, grafických studiích, produkčních společnostech, marketingových odděleních i jako expert zadavatel v kterékoli organizaci, která multimédia využívá.

Obor bude možné studovat prezenční formou v bakalářském typu studia. Jeho výuku bude realizovat Grafická a multimediální laboratoř (gml.vse.cz), která je součástí Fakulty informatiky a statistiky.

Přijímací řízení

Telefon: +420 224 095 870, Email: tomas.holyvejskacz, Web: www.kreativnieinstein.cz

Podobné příspěvky:
  1. Dva nové studijní obory - Mendelova univerzita v Brně
  2. Studijní programy pro ak.rok 2010/2011 aktualizovány - Informace o studiu
  3. Vzdělávání pro praxi - Mendelova univerzita v Brně
  4. Univerzita Jana Amose Komenského Praha otevírá nový obor - Univerzita Jana Amose Komenského,s.r.o.
  5. Teorie v praxi - Konající se akce
  6. Návrat do školy může dát životu nový smysl - Zajímavosti
  7. VŠMIE v rámci kampaně představuje nový facelift internetových stránek a profil na Facebooku - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
  8. Nový rok mezi ledovci - Zajímavosti

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením článku (příspěvku) souhlasíš s jeho zveřejněním na webu Vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné článek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného článku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Je zakázáno používat cizí zdroje bez jejich uvedení.
  6. Je zakázáno používat vulgární slova.

Pravidla zobrazení

  1. Článek musí být schválen.
  2. Za obsah článku odpovídá jeho autor.
  3. Obsah článku musí být vysokoškolské tématiky.
  4. Vložení PR článku (kategorie Sponzorované) podléhá platnému ceníku.
  5. Komentáře k článku (pokud jsou povoleny) se zobrazí ihned po jejich vložení.

Pravidla provize

  1. Nárok na provizi vzniká dnem zveřejnění článku na webu Vejska.cz.
  2. Provize bude uznána pouze u článků, které jsou vlastním dílem jejich autorů.
  3. Provize bude připsána na uvedený účet (za splnění bodu 1) do 14 dní.
  4. Provizi lze nárokovat pouze u článku, u kterého bylo uvedeno číslo účtu.
  5. Výše provize je 50 Kč za každý schválený článek.
  6. Minimální vyplácená částka provize je 100 Kč.
  7. Provizi nelze kombinovat s běžícími soutěžemi.
  8. Tato akce je platná do odvolání.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 07.12.2016 11:08:09.