Vysoká škola kreativní komunikace
Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Navigace.
Kategorie.
Vysoké školy.
Reklama.
Doporučujeme: Vysoká škola managementu a psychologie NEWTON College – 3 roky po sobě nejlépe hodnocená soukromá VŠ v ČR.
Přidej se k nám.
Anketa.
Pracuješ při studiu?

Částečně (32%)
 
Na plný úvazek (33%)
 
Nepracuji (33%)
 

Celkový počet odpovědí: 1802.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
2 + 2 = 
Zpětné odkazy.
Reklama.

UHK Bezpečnost práce v nevýrobní sféře

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 19.06.2008 12:50:31, Lusík, shlédnuto: 2866x, reakcí celkem: 40Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekHlásíte se nebo máte nějaký info o oboru Bezpečnost práce v nevýrobní sféře - specializace v PED na univerzitě v Hradci Králové..?

ICQ: 279757989
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.06.2008 00:30:44, Čutálista) https://hades.uhk.cz/fispublic/Student/UcebniPlan.asp?StudOborID1=P-BEZPB&StudSpecID1=%9E%E1dn%E1&St udOborID2=&StudOborID3=&btnTisk=Tisk+dokumentace reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.06.2008 15:49:34, Lusík) a osobní info než to co je na netu nevíte? zkušenosti, názory..a tak.. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.06.2008 19:13:02, Tom) Je to na UHK nově otevřenej obor, tak zkušenosti tu někdo bude mít těžko. Myslím že je to oblast perspektivní na uplatnění a Hradec hezký město. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.06.2008 18:36:28, Juanes) Obor "Bezpečnost práce v nevýrobní sféře" má interdisciplinární charakter. Z toho vyplývá poměrně široký rozsah vyučovaných předmětů, které lze rozdělit do několika skupin: předměty ekonomické a právní povahy, přírodovědné předměty a matematika a konečně specializované předměty oboru.

    Dále uvádím přehled předmětů:


    Ekonomika

    Právo

    Informační a komun. technologie

    Úvod do managementu a marketingu

    Matematika

    Fyzika

    Psychologie

    Statistika

    Obecná a anorganická chemie

    Techn. mechanika a elektrotechnika

    Biologie

    Zásady první pomoci

    Biologie člověka

    Organická chemie a biochemie

    Environmentalistika

    Psychohygiena

    Legislativa a management veř.správy

    Osobní ochranné prostředky

    Organizace bezp. práce na pracovišti

    Databázové systémy

    Právní aspekty požární ochrany

    Techn.a právní předpisy bezpečnosti práce na pracovišti

    Počítače a ochrana dat

    Analytická chemie a chemie živ. prostředí

    Systémy pro podporu rozhodování

    Pedagogika a andragogika

    Interpersonální komunikace

    Toxikologie

    Pracovní prostředí a ochrana pracovníka

    Bojové chemické látky

    Vliv prostředí na lidský organismus

    Nebezpečné látky a odpady

    Pož. ochrana a ochrana obyvatelstva

    Ochranné a záchranné prostředky

    Hodnocení pracovních rizik

    Prevence havárií

    Vliv technologií na životní prostředí

    Pracovně právní vztahy na pracovišti

    Krizový management

    Integrovaný záchranný systém

    Chemický a biologický terorismus

    Právní aspekty bezpečnosti práce




    Přírodovědné předměty jsou orientovány k pochopení jevů, souvisejících s různými riziky, prostřednictvím většiny dalších předmětů lze získat základní informace o oboru a dovednosti nezbytné pro výkon činností spojených obecně s bezpečností práce v podnikové sféře i místní a státní správě.

    Při přijímacím pohovoru půjde o zjištění všeobecného rozhledu a studijních předpokladů uchazečů. Pokud jde o studijní literaturu, má uvádět znalosti a dovednosti nabývané při studiu na střední škole, tj. má jít o učebnice střední školy, popř. přehledy či „kostky“. Vzhledem k existenci různých používaných řad na různých školách pro jednotlivé předměty konkrétní učebnice nespecifikujeme. Obory, z nichž budou jednotlivé okruhy otázek vybrány jsou: základy společenských věd, informatika, matematika, fyzika, biologie, chemie (jazykové dovednosti zjišťovány nebudou, znalosti pouček, např. z ekonomiky, také ne).

    Přihlásit ke studiu daného oboru je možné pouze prostřednictvím klasické „papírové“ přihlášky (lze stáhnout na http://www.uhk.cz/pdf/uchazec/774). Na požádání, po sdělení Vaší poštovní adresy, Vám formulář můžeme zaslat.

    Připomínám, že termín podání přihlášky je, vzhledem k nedávné akreditaci oboru, 20. srpna 2008. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.02.2013 19:48:48, Nečas) Ahoj studenti,
    Někdy kolem roku 2007 či 2008 jsme s panem profesorem Kolářem postavili tento obor. Pro upřesnění - byl jsem prof. Kolářem požádán jako vedoucí inspektor Oblastního inspektorátu práce o spolupráci. Oba jsme byli přesvědčeni o užitečnosti a vhodnosti tohoto oboru. Hovoří pro něj zejména praktičnost, použitelnost ve všech sférách a to nejen v nevýrobní ale i ve výrobní sféře. Z našeho úřadu jsme obor dotovali řadou expertů vyučujících část předmětů, často jsme byli vedoucími práce.
    Jenže nastal rok 2012 a pan profesor odešel do důchodu. Mládí je někdy nejen výkonné ale i agresivně bořící to dobré a došlo k výrazným změnám. V zimě 2012 chemii udělal jediný student. Ostatní naprosto otráveni uvažují o odchodu. Samozřejmě jsem s novým vedoucím katedry hovořil s důrazem na původní zaměření. Nové vedení katedry - chemie - však tvrdí, že studenti jsou lemplové, že je studium nezajímá, ale dělají vše pro to aby obor zanikl. Děkan sice nápravu přislíbil, ale ta se zdrcla jen na kosmetickou úpravu státnicových otázek. Podotýkám, že tedy platná akreditace oboru se překrucuje do vědecké chemie, studentům se při cvikách a přednáškách vysmívá. Od dalších let se obor mění na Bezpečnost práce v chemickém průmyslu, což já jako letitý praktik nevidím jako obor prospěšný.
    Tedy rozhodujete-li se pro tento obor - jste-li chemický genius - je to obor pro vás. V opačném případě je to ztráta času. Je mi to velmi líto... ing Jaroslav Nečas reagovat zde
    Telefon: 603447461, Email: jar.necasseznamcz
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (12.02.2013 20:41:47, Inkvizitor) Ač nechemik, mám z chemií - a to i s tou akademickou - celkem velké zkušenosti. A mohu zodpovědně prohlásit, že jestliže je chemie na nějakém oboru - zejména pak na oboru vyučovaném na vysoké škole, která nemá pořádné zázemí - neprostupná, pak je buď její výuka zmatečná, nebo obor studují lemploidní studenti. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.02.2013 18:39:51, studentka) Nemohu než souhlasit s panem Ing. Nečasem, sama studuji právě zmiňovaný obor a kdybych tenkrát věděla, jaké změny se v něm chystají, nerozhodla bych se pro něj. Změny, které se pod novým vedením katedry udály, nejsou v žádném směru ku prospěchu studentů, ba naopak, snaží se studenty odradit. Nad chemií jsem strávila stovky, ne-li tisícovku hodin a dokázala se dostat přes zápočet ke zkoušce, kam se nás z celkového počtu 24 studentů dostalo pouze 14, z nichž to zatím zvládl pouze 1 (na známku 3). Nesouhlasím s tvrzením vedení katedry, které nás označuje za "lemply", protože sama vím, že makám - a to ještě k tomu na něčem, co nikdy nepoužiju! reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.02.2013 18:55:12, Inkvizitor) To, že nějak makáte, ještě neznamená, že na studium máte. Život není fér, prostě někdo nemá schopnosti a snaha nepomůže. Já bych mohl dřít stovky hodin na housle a přesto nebudu nikdy dobrým houslistou - prostě na to nemám. U studentů, kteří se najednou srazili s vysokoškolskou látkou, je - zejmána na regionální vysoké škole nevalné pověsti - dost dobře možné, že na skutečné vysokoškolské studium nemá skoro nikdo z ročníku. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.02.2013 21:15:41, studentka B) Ano, někdo nemá schopnosti a snaha nepomůže, ale v našem případě - jelikož jsem taky studentkou zmiňovaného oboru - jde jen o jeden jediný předmět za celé 3 semestry, které máme úspěšně za sebou. A myslím si, že člověk, který se snaží něco naučit a dává tomu svůj čas i peníze a i tak tu zkoušku nesloží, tak tam není chyba ve studentovi ale někde jinde. Nevím zda to chápete dobře. Do roku 2012 předmět organické chemie bez sebemenších problémů zvládali všichni studenti a to právě proto, že úroveň znalostí, které pan vyučující profesor požadoval po studentech, odpovídal znalostem potřebným k tomuto oboru. Ovšem od minulého roku, po změně vedení katedry, najednou nároky na znalosti stouply o 300% - né-li víc - a pro studenty, kteří s tímto předmětem nikdy předtím zkušenost neměli a kantor po nich vyžaduje znalosti, které nezvládají ani studenti od nás ze třídy, kteří mají střední chemickou školu, tak potom tento předmět nemůže zvládat ani prostý člověk, který chemii viděl naposledy na základní škole. Ovšem toto je téma na delší povídání. reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (18.02.2013 22:11:34, Inkvizitor) Evidentně jste nečetla, co jsem psal o tom, že snaha nestačí. Nebo nepochopila. Takže ještě jednou a pomalu: Kde nejsou schopnosti, snaha sama nestačí. A už vůbec ne peníze. Vysokoškolské vzdělání není rohlík, které si může koupit každý, kdo u sebe má dost peněz. Takže vaše tvrzení o tom, že za své peníze chcete uspět, svědčí nanejvýše o tom, že nemáte ponětí o vysokoškolském studiu.

          Naopak, je mi to naprosto jasné - nové vedení katedry evidentně nepochopilo, že je na univerzitě, která je univerzitou jen podle názvu. Naivně požadují takové znalosti, jaké jsou běžné v případě, že se vyučuje základní univerzitní kurz organické chemie navazující na běžné základní kurzy obecné a anorganické chemie. U nekvalitních studentů s nedostatečnými předpoklady a nedostatečnými základy (špatná škola) se něco takového stane neprostupným. Mizérii výuky sama dokladujete odkazem na studenty, kteří studovali chemickou střední školu. Proboha!! Pokud jejich znalosti ze střední školy byly dostačující k pohodlnému proplutí ostatními chemickými předměty, pak je jasné, že výuka chemie v ostatních předmětech je na mizerné úrovni. Obor, kde se několik semestrů opakuje středoškolské učivo ("teoretické" chemické znalosti studentů chemických průmyslovek výrazně nepřesahují gymnaziální rámec, jejich znalosti jsou lepší v analytické chemii, laboratorní praxi a ev. průmyslové chemii), nemá nárok na existenci.

          Abych to shrnul, vaše reakce je vlastně důkazem, že organická chemie je prvním vysokoškolským předmětem - a v celé nahosti ukazuje, jak nekvalitní je výuka v ostatních předmětech a jak nekvalitní jste studenti. reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.02.2013 10:26:45, student C) Inkvizitor zřejmě nechápe v čem je problém, zaráží mne, jak je vůbec možné měnit pravidla v průběhu hry ... Studenti byli přijímáni na základě všeobecných znalostí, matematiky, ČJ, ZSV. Ročníky, které přišly po nás, měly přijímací zkoušky zaměřené na chemii, tudíž se na obor nedostali studenti, kteří chemii neovládali podle představ vedení fakulty, respektive pana docenta. My bez ohledu na podmínky, za kterých jsme byli přijati, musíme plnit požadavky pana docenta, které absolutně neodpovídají studiu v rámci jednoho semestru. Tento fakt, není z mé hlavy, ale je to názor lidí, kteří chemii vyučují a rozumí. Podotýkám, že chemici, nikoliv ne-chemici, jako "inkvizitor" .. Odkazovat na lenost studentů je jen pokus, jak se ospravedlnit. Je naprosto zřejmé, že neúspěšnost studentů je do jisté míry vizitkou vyučujícího... Asi poslední úsměvný fakt je, že literatura ze které vychází již nepřímo zmíněný vyučující, není v sylabu, dle mého názoru z jediného důvodu, nikdy by se ji nepodařilo schválit širším vedením fakulty. Proč? Odpověď je jednoduchá, tato literatura je určená pro studenty oborů zaměřených na chemii, případně farmacii. Použití této literatury by tudíž bylo v přímém rozporu s platným sylabem předmětu organické chemie pro náš obor. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.02.2013 16:29:34, Inkvizitor) A jéje, "hospodský právník" se dává do křížku se Studijním a zkušebním řádem. Tak především neexistuje žádný legislatviní důvod, proč by měl obsah přijímacích zkoušek korespondovat s vlastním studiem. Na základě testu studijních předpokladů (tedy především matematiky a logiky) jsou např. na MU přijímáni studenti do řady oborů, mnohdy matematiky zcela prostých nebo naopak vyžadujících speciální znalosti. Pokud už jde o "common sense", tak i ten je proti vám lemrám - ve skutečnosti je implicitním předpokladem, že student má znalosti na úrovni gymnázia - a pokud je nemá, dokáže si je doplnit.
              A co se týče syllabu - tak to je záležitostí vedoucího předmětu. To, že není v "oficiálním" syllabu, má pravděpodobně mnohem prozaičtější důvod - administrativní obstrukce s aktualizací.
              Prostě fňukáš a racionalizuješ si vlastní nezpůsobilost jako chybu vysoké školy. Jak jsem psal výše - vzdělání není rohlík, není pro každého, kdo na něj má peníze. Pokud nemáš předpoklady, máš smůlu.
              A jen pro tvoji informaci - nechemik znamená, že nejsem vybaven Ing. ani RNDr. v oboru chemie, ve skutečnosti jsem byl během svého studia nucen zevrubně nastudovat fyzikální chemii a biochemii a poměrně podrobně i organickou a anorganickou chemii. reagovat zde
              • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.02.2013 20:21:06, studentka B) Každý tady vyjadřuje svůj názor, ovšem reakce ,,inkvizitora´´ začínají být pod úroveň slušného chování. A je až zarážející jak se zastáváte názoru, že je to jen leností studentů a jejich schopnostmi, když ty studenty vůbec neznáte a když vůbec netušíte jak probíhaly přednášky, semináře pak i zápočet a zkouška. Jinak abych ještě reagovala na Váš poslední příspěvek. Zmínil jste tu předpoklady. Ano, celá naše třída i vyšší ročníky, by se na tento obor nepřihlásili, kdyby věděli, jaké nároky tu budou na chemii, protože a jelikož - teď mluvím za sebe - přece vím, na co mám a na co nemám. Když vím, že chemii neovládám ani nikdy nebudu, tak se přece nebudu hlásit tam, kde chemii vyžadují na tak vysoké úrovni jako tady. A ještě jednou zmíním, že taková úroveň jako je nastavená tento rok, tu roky předtím nebyla. Proto jsem se na tento obor taky přihlásila. Jako asi všichni studenti. reagovat zde
              • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2013 17:20:42, lemploidni student) Je vidět, že Inkvizitor je všeználek. Všude byl a všechno zná.:D Zajímalo by mě jakou školu máte vystudovanou. Předpokládám, že vysokou a vaše studium probíhalo bez problémů a nikdo vám neházel klacky pod nohy. Můj osobní názor je, že vysokou školu může studovat každý, kdo má učkončené střední vzdělání a nemusí být speciálně nadaný. Někdo nad učením stráví více času a někdo méně, ale také záleží na přístupu učitele. reagovat zde
              • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2013 21:23:40, Student odjinud) No jo, pan Inkvizitor očividně nechápe o čem tady je řeč. Samozřejmě takový člověk si těžko nechá vymluvit svůj vlastní neomylný názor. My všichni jsme lemplové a blázni, jen Inkvizitor má vždy pravdu. Je docela typické, jakou přezdívku sis vybral Inkvizitore vzhledem k roli, jakou inkvizice v minulosti plnila. Studuju historii a jako lempl si nepřipadám, a tak si myslím, že o tom něco vím. Ještě že nemůžeš upalovat :)
                Omlouvám se všem ostatním slušným přispěvatelům. Držím vám palce, ať vše dopadne alespoň trochu k vší spokojenosti, měnit podmínky závodu poté, co dávno odstartoval prostě není fér. Hodně štěstí! reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2013 20:16:31, matka studenta) Vážený pane inkvizitore, nedá mi než reagovat na Vaše komentáře k celé situaci, soudě podle nich jste více než zasvěcený. Troufám si říci, že syn jako absolovent gymnázia s dobrou pověstí, získal znalosti (v tomto případě zejména organické chemie) odpovídající úrovni střední školy, tedy nenastupoval ke studiu bezpečnosti práce v nevýrobní sféře s deficitem znalostí. Sama jsem absolovala přírodovědeckou fakultu, obor zaměřený biochemicky, tedy organická chemie byla jedním ze stěžejních předmětů. S naprostým údivem jsem sledovala požadovanou úroveň otázek, okruhů ke zkoušce, respektive k písemné "připouštěcí části". S vědomím toho, o jaký jde obor se mi jeví přístup zkoušejícího i jeho asistentů naprosto odtržený od reality a původního zaměření oboru. Je ušlechtilé, že páni na akademické půdě mají snahu vyfiltrovat "lemply" nebo jak jste studenty nazval. Pokud však z celé skupiny je schopen zkoušku složit pouze jeden jediný a to "s odřenýma ušima" (nechci v žádném případě tohoto studenta urazit), pak každý sedlák bez titulu ale se zdravým rozumem by Vám řekl, že chyba je v kantorovi. Buďto si léčí nějaký komplex typu:kdo neumí organiku jako já, nezaslouží si šlapat po této půdě, nebo jako pedagog selhal, případně ke svému postavení, titulu mu chybí ne nepodstatné životní zkušenosti a ona příslovečná "moudrost", která se získá věkem a které jeho předchůdce profesor Kolář měl na rozdávání. A v tom případě by se měl věnovat vědecké činnosti, ve které jistě vyniká, výuku mladých by měl přenechat těm, kterým se daří předávat znalosti, nikoli otrávit. Nevím pane inkvizitore, jak jste informovaný o atmosféře mezi těmito studenty (já pouze prostřednictvím syna a jeho kolegů) ale Vaše komentáře jsou urážlivé a nemístné. Pokud je zrušen celý studijní kruh kvůli jednomu předmětu a všichni studenti označeni jako lajdáci, lenoši apod., měli by si páni akademici zamést před vlastním prahem. Je mi líto, že právě můj syn si nevybral jakoukoli z jiných vysokých škol s nesrovnatelně kvalitnější výukou, kde mají jasno od začátku, co po studentech budou chtít a nebudou měnit parametry daného oboru během studia, to je naprosto neslýchané!!! reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.02.2013 18:59:35, matka studentky) Domnívám se, že všichni studenti prošli řádným přijímacím řízením, které zjišťuje studijní předpoklady. Nesnažte se mi pane /paní/inkvizitore namluvit, že se podařilo při přijímacím řízení přijmout téměř všechny studenty, kteří nemají ke studiu na vysoké škole předpoklady a ještě jsou "lemploidní". Opravdu neuvěřitelné. A to, že je UHK regionální vysoká škola nevalné pověsti jsem se dozvěděla až od vás, přestože jsem její absolventka. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2013 19:09:29, ufňukaný student) Také jsem studentem tohoto ,,báječného" oboru. Ony peníze neměli znamenat žádné KUPOVÁNÍ studia, pane Inkvizitore, ale vynaložené finanční prostředky, které někteří z naší třídy využili k individuálím doučováním chemie. Absolovent oboru na který jsme se hlásili měl být s chemií pouze zběžně seznámen. Problematiky, které bychom pak měli řešit měly být dodržování pracovně právních vztahů, dodržování bezpečnostních opatření ve firmách a prevence proti haváriím, nehodám atd. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2013 21:45:51, Inkvizotor) Tak se mi zdá, že se tady sešel fňukat celý ročník - tragikomická sbírka zoufalců nezpůsobilých ke studiu. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (20.02.2013 22:31:31, student odjinud B) Naprostý souhlas. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.02.2013 00:27:32, lemploidni student) Nemuzes s nicim souhlasit, kdyz sis to nezazil na vlastni kuzi. Ceho moc, toho je prilis. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.02.2013 12:30:08, lempl) Prosím pana "inkvizitora", aby se sebral a šel třeba vytloukat výlohy..nevím jak jinak napsat, že jeho komentáře jsou mimo mísu, že jsem se ho nikdo neptali na jeho názor a ani ho vědět nechceme. Jestli máte nějaký komplex (mindrák) ke kterému jste přišel na VŠ, tak nám ho alespoň necpěte!! reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.02.2013 18:45:21, Inkvizitor) Tak vy nechcete? Vy? Vy, stádo? Nebo vy, maličenstvo, duševní trpaslík? reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (21.02.2013 23:05:54, Martin Malina) Vážený pane/paní Inkvizitore, jsem studentem onoho "rozebíraného" ročníku a na vaše komentáře a projevující se názory ....
          .. JSEM ZVĚDAVÝ.....
          ... chtěl bych vás vyzvat na schůzku, nejlépe někde v Hradci Králové. Přál bych si poznat vaši totožnost, osobu a charakter v přímém rozhovoru z očí do očí. V přátelském duchu s vámi velmi rád rozeberu naši současnou situaci a vyslechnu si to "vaše". ... děkuji reagovat zde
          Email: Malina12seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.02.2013 00:46:32, matka studentky) Martine, vcelku chápu , že byste inkvizitora chtěl poznat, ale nevím, jestli vůbec stojí za to s někým takovým, jako je nechemik vybavený titulem ing. nebo RNDr. /viz příspěvek inkvizitora/ , ztrácet čas. :)Po pečlivém přečtení příspěvků inkvizitora mě docela děsí, že by je mohl psát vysokoškolák. A ještě děsivější je pro mě představa, že by to mohl být dokonce někdo z UHK, protože mi připadá, že je přece jen trochu se situací obeznámen , a to nejen z příspěvků na této diskuzi. Takže stále doufám, že inkvizitor je nějaký student, který ukončil studium, protože pro vysokoškolské studium neměl předpoklady a byl zároveň i lemploidní. No a teď si léčí mindráky.Třeba nás překvapí a vystoupí z anonymity. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.02.2013 06:52:28, Inkvizitor) Na UHK nestuduji, mám vystudovanou kvalitní vysokou školu. Tedy vlastně dvě, abych byl přesný. Kromě toho se moje "neschopnost" projevila tím, že jsem absolvoval i doktorské studium.
      Snaha nalhat si do kapsy výmysly o vlastní dokonalosti a o neschopnosti případně závisti všech, kteří jsou objektivně lepší, je vlastní všem lemplům. Ještě očekávám, kdy si začnete vymýšlet cosi o mé sociální inteligenci, izolovanosti a třeba i odstávajících uších - lidé s histriónskými rysy mají k takové formě "argumentace" enormní sklony.
      Kdybyste si své studium platili, klidně si "studuje" a stěžujte si, že si někdo dovolil na vysoké škole požadovat vysokoškolskou úroveň výuky. Ovšem vaše "studium" platím i já ze svých nemalých daní - a protože nejsem příznivcem školného, musím být odpůrcem jakýchkoliv pochybných nebo pochybně realizovaných oborů na veřejných vysokých školách a naopak musím podporovat jakoukoliv aktivitu regionálních a defaultně nekvalitních vysokých škol zatočit s lemply. Říká se tomu integrita. Zkuste si představit, že by vás léčil lékař, který studoval za stejně pochybných okolností jako vy a jeho jedinou vysokoškolskou zkouškou by byla dejme tomu toxikologie, zatímco vše ostatní by bylo jen perseverací středoškolských učebnic pro sestry. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (22.02.2013 11:20:39, matka studentky) Pane/paní/inkvizitore. Mě tedy dosti výrazně vadí to,že UHK považujete za regionální školu pochybné pověsti. Já jsem na rozdíl od Vás absolventem UHK /resp.Pedagogické fakulty /a vím , že na škole ještě dnes pracuje několik kvalitních pedagogů, kteří učili i mě a teď učí i moji dceru. A jsem přesvědčená, že jsou tam i další odborníci, kteří studium na UHK udržují na dosti vysoké úrovni. Když jsem se dozvěděla, že za vznikem oboru stál profesor Kolář, ani na chvíli jsem neváhala a dceři obor "schválila". Navíc jsem už 16 tým rokem ředitelkou školy , tedy ředitelkou instituce v nevýrobní sféře, a tudíž mi obor připadal velmi užitečný. Na naši školu jezdí sice "bezpečačka", která je opravdu odborníkem na svém místě. Nicméně , jejím hlavním polem působnosti jsou hlavně velké podniky, a školy jsou pro ni spíše okrajová záležitost. Tím jsem v žádném případě nechtěla říct, že by svoji práci pro školy neodváděla kvalitně. Mě tedy na rozdíl od Vás obor , který studuje dcera se svými spolužáky , nepřipadá zbytečný . Studenti v minulém akademickém roce prošli mnoha zkouškami a zápočty, někteří byli velmi úspěšní a někteří méně , ale mě se vůbec nelíbí , že hovoříte o tom, že je to jen díky tomu, že výuka byla nekvalitní . Tedy tak jsem to alespoň pochopila. Znevažujete tím práci všech vyučujících a také studentů. Tedy i vyučujících kteří zároveň učili před lety mě a nyní i moji dceru, kterých si velmi vážím nejen pro jejich nesporné odborné kvality , ale také pro lidský přístup ke studentům, a u kterých si nedovedu představit, že by jejich výuka byla nekvalitní. Jsou to páni profesoři Wolf a Vybíral. Doufám , pane/paní/ inkvizitore, že neučíte na nějaké vysoké škole. Asi by to s vámi studenti neměli lehké. Protože si na rozdíl od Vás nemyslím, že obor, který studuje moje dcera je "k ničemu" , nebudu se vyjadřoval k plýtvání peněz daňových poplatníků. reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2013 18:50:45, malina) Jak může být absolvent pedagogické fakulty VŠ a navíc ještě ředitel školy někdo, kdo nezná český pravopis. Cituji: Mě tedy dosti výrazně vadí.... nebo Mě tedy na rozdíl od Vás ...

          Zájmeno "mě" v těchto větách se váže se 3. pádem, tudíž se píše mně!!!

          Velká ostuda paní ředitelko. reagovat zde
          • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2013 22:53:03, matka studentky) Netušila jsem, že si při této diskuzi budeme opravovat chyby. I při rychlém psaní příspěvku bych se více věnovala pravopisu :) Ta moje chyba není v těchto diskuzních příspěvcích jediná a já se za ni vůbec nestydím, při skloňování zájmen se všeobecně hodně chybuje. Styděla bych se, kdybych byla češtinářka nebo učitelka cizích jazyků. Je ale možné, že mám problém s pravopisem zájmen právě proto, že jsem absolventkou "regionální vysoké školy nevalné pověsti" a při studiu jsem byla tak trochu lemploidní. reagovat zde
            • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.02.2013 17:01:08, Martin Malina) pardon madam předchozí komentář do vás se navážející jsem nepsal já Student Martin Malina. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2013 14:42:15, studentka B) Když už jste zmínil průběh studia lékařů, tak Vám snad na tomto příkladu i já konečně už vysvětlím o co nám všem studentům studující výše zmíněný obor jde. Představte si, že by studenti, kteří studují lékařství měli ve svém studijním plánu mimo odborné předměty i například předmět stavebnictví a pan profesor, který by je na tento předmět učil, by po nich chtěl znalosti které chtějí profesoři po studentech na ČVUT v Praze. Ano, trochu divný že? To by jsme na světě asi moc lékařů neměli, pač chci vidět lékaře, který když se zajímá a rozumí doktořině by zároveň uměl odborné znalosti stavaře. To by asi zkoušku taky nikdo z nich nezvládl, a už vidím jak o studentech doktořiny tvrdíte, že né každý má na vysokoškolské učivo a že jsou lemploidní. A v této situaci se teď nacházíme my. Studujeme obor, který chemii skoro vůbec nevyžaduje. Máme zde předmět toxikologie, to je potřebný předmět k našemu studiu. Potřebujeme znát vlastnosti látek právě kvůli bezpečné manipulaci při práci. Potřebujeme i jiné odborné předměty ale nepotřebujeme organickou chemii. A když už ji tam máme, předpokládali jsme, že tento předmět budeme brát jen okrajově, ale nikdo nepočítal s tím, že tam po nás někdo bude požadovat znalosti na úrovni vysoké školy chemické, neboli znalosti které vyžadují například i po studentech kteří studují učitelství chemie. Nic víc, nic míň! Snad už to konečně pochopíte. reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.02.2013 17:12:26, Martin Malina) Takže nic ? Budete si povídat stále tu svou? Dobře pane Inkvizitor, jste veliký zbabělec, zabedněnec, ostuda a strčte si vaše tituly třeba do kufříku. Jste jen malá ublížená postavička schovávající se za řadou titulů, gratuluji vám, ale nechci se s vámi vidět je mi z vás a vám podobných akademických "teoretiků" špatně. Na shledanou vy karikaturo českého vzdělance. reagovat zde
        Email: Malina12seznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2013 19:04:08, Jan) Dobrý den
    Představte si, že byste byli u zrodu platebních karet.
    Představte si sebe, jak dnes na každé platební transakci získáváte malý podíl...
    Nyní máte příležitost být na začátku nového globálního byznysu v oblasti technologických služeb, který si klade za cíl zlepšit život ve městech.
    Dopis investora
    dovoluji si Vás oslovit jako jeden z investorů projektu "Join Something New". V tomto svém druhém newsletteru přináším poslední aktuality a důležité informace, které Vám umožní připravit se na uvedení naší nové technologické služby a posléze z ní také profitovat.

    o Důležité novinky o marketingovém plánu: Polovina obratu celého projektu bude rozdělena mezi vás - marketéry - jako základ provizního systému. Druhá polovina obratu bude sloužit k zajištění provozu, růstu a zisku společnosti. Provizní systém bude rozdělovat provize do hloubky 6 linií vašich spolupracovníků. Dále vzniknou speciální bonusy, které budou vypláceny úspěšným marketérům až do plné hloubky jejich organizace. Bonusy a marketingový plán pomůže efektivně rozšířit náš produkt - technologickou službu - po celém světě.
    o Nové jazyky, které přidáváme tento týden: Indonézština, Vietnamština, Litevština.
    o Aktuální velikost komunity "Join Something New": 7000+ marketérů, 70 zemí, 38 jazyků.
    o í: Česká republika, Rumunsko, Slovensko, Indie, Polsko, Pákistán, USA, Austrálie, Velká Británie, Rusko.
    o Seznam aktuálních jazyků projektu: bulharština, čeština, němčina, angličtina,španělština,francouština, hindu, maďarština, italština, holandština, polština, portugalština,rumunština, ruština,ukrajinština, honkongská čínština, čínština.
    Kontakt: Pokud máte technické potíže, se kterými si nevíte rady, prosím obracejte se v českém nebo anglickém jazyce na infojoinsomethingnewcom
    Děkuji Vám, že jste se k tomuto projektu připojili. Přeji Vám příjemný den a mnoho úspěchů v budování našeho společného podnikání.Registrace http://www.joinsomethingnew.com/gedeon po zobrazení stránky zvolte nahoře jazyk
    S09S09 reagovat zde
    Email: pav1nekseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (23.02.2013 19:58:54, Ing. H. Roboň, MSc.) Tak nevím, ale akredirovat obor "Bezpečnost práce v nevýrobní sféře" v programu "Specializace v pedagogice" mi přijde jako hodně sprostý švindl. Navíc mi to přijde jako dost dobrý důvod se studiu takového oboru vyhnout. reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.02.2013 22:19:49, student D) Podle mě by každý, kdo se dostane na vysokou školu a projeví zájem o její dokončení, to znamená že se učí a věnuje studiu čas, měl mít šanci školu dokončit. Není to o schopnostech, vše se dá naučit, když nebudete umět na housle, tak se na ně za čas naučíte. Pan Ikvizitor toto nechápe, a mele si svoje, uráží, a pokud to je učitel UHK, jako že to tak vypadá, tak je mi ho líto. Takovej člověk by neměl učit...

    Pokud máte zájem o tento obor, tak doporučuju se zavřít toto okno a už se nevracet, pokud se na škole něco urychleně nezmění! reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.02.2013 23:53:42, Inkvizitor) A jéje, další prorok hlupákokracie. Ke studiu vysoké školy jsou třeba jisté intelektuální předpoklady (podobně jako k řemeslu manuální zručnost nebo třeba k umělecké produkci talent), bez kterých nelze dostudovat a které nelze nahradit vyšším úsilím. A to platí i v případě, že si sněm neschopných (zde složený ze studentů UHK a jejich rodičů) odhlasuje, že je to "nedemokratické" a že je to proti nějakému "právu na vzdělání". reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (27.02.2013 15:27:04, Prorok hlupákokracie) Ano, souhlasím že pro studium na vysoké škole člověk musí mít určitě předpoklady, ale myslím že tímhle se opět ubíráme úplně jiným směrem. Jak už zde bylo řečeno, kdyby jsme věděli, že v oboru Bezpečnost práce v NEVÝROBNÍ sféře se bude vyučovat chemie v takovém rozsahu, tak si troufám říci, že 95% studentů by sem nešlo. Ať si pan docent změní tento obor na Bezpečnost práce v chemickém průmyslu, ale od prvního semestru a nás nechá dostudovat to, na co jsme se přihlásili!!!!!! S05 S12 reagovat zde
      • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.03.2013 18:01:51, jedna ze sněmu neschopných, matka studen) ...pane inkvizitore, chce se mi z Vás zvracet. S Vašimi názory nejchytřejšího člověka na světě i ve vesmíru si dovoluji jako naprosto bezvýznamný a tuctový (protože mám jen jednu absolovanou VŠ s nedokončeným doktorantským studiem, kdy jsem dala přednost dětem) představitel české inteligence dát Vám jednu radu. Neplýtvejte zde svou hlubokou moudrostí mezi lemply, neschopnými lajdáky. Na tomto fóru Vás nikdo neocení a Vaše perly jsou házeny sviním. Vaše místo vidím na postu mezinárodního poradce pro cokoliv a kohokoliv. Zde se projevujete jako malý ubohý český kecal, který ač nezainteresován do konkrétní situace nemá nic jiného na práci než urážet, plivat kolem sebe na všechny, kteří jsou přímými aktéry. Malá poznámka k Vaší osobě:během svého studia na VŠ jsem se přesvědčila, že získání diplomu není důkazem inteligence a skutečné moudrosti, titul mohou mít i lidští hlupáci, zakomplexované trosky. Můžete mít titulů kolem jména jako hvězd na obloze, pro mě jste jen ubožák, který si načechrává peříčka dokonalosti. Vám studentíkům přeji co nejrychlejší procitnutí do reality, šťastnější ruku při volbě jiného oboru. Zde Vám navrhuji inkvizitora ignorovat, neodpovídat na jeho příspěvky. Poučte se z té Vaší chemie, neutralizovat se dají i bláboly chytráků kteří otravují. reagovat zde
        • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.03.2013 20:13:09, Inkvizitor) Takže nevylučuješ možnost, že jsi lidský hlupák a zakomplexovaná troska. Výborně. A co s tím hodláš dělat?

          P.S. Když už se pokoušíš o ironii, vyžaduje to smysl pro humor. Bez této ingredience jde jen o trapný pokus o ad hominem zabalený do planého žvanění. reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. Rigorózní práce - Univerzita Karlova
  2. Přijímací zkoušky na obor Ruština ve sféře podnikání (Ostrava) - Přijímačky, přípravné kurzy
  3. UPOL-kombin.-VEŘEJNÁ SPRÁVA x SOCIÁLNÍ PRÁCE ??? - Informace o studiu
  4. sociální práce - Ostatní
  5. Uhk,sociální a charitativní práce - Univerzita Hradec Králové
  6. Manuální práce se sekačkou, pilou a dalšími stroji - Brigády
  7. Prosím O radu-angličtina ve sféře podnikání - Ostatní
  8. Sociální práce,sociální práce ve veřejné správě,Sociální a charit.práce/bc,kombi-Hradec - Informace o studiu
  9. Psychologie, sociální práce - Přijímačky, přípravné kurzy
  10. Oprava a úprava bakalářské práce/diplomové práce - Ostatní

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením příspěvku souhlasíš s jeho zveřejněním na webu vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné příspěvek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného příspěvku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Obsah příspěvku nesmí být v rozporu s dobrými mravy a zvyklostmi.
  6. Je zakázáno vkládat jakýkoli nezákonný obsah (vypracování bak., dipl. prací apod.) nebo obsah, který k nezákonnosti navádí.
  7. Je zakázáno vkládat duplicitní příspěvky (chceš-li příspěvěk posunout do horních pozic využij možnost Obnovit).
  8. Je zakázáno používat vulgární slova.
  9. Je zakázáno vkládat komerční sdělení.
  10. Je zakázáno vkládat odkazy, které vkladateli nebo spřízněné osobě přinášejí provizi.

Pravidla zobrazení

  1. Příspěvek bude zveřejněn ihned po jeho vložení.
  2. Za obsah příspěvku odpovídá jeho autor.
  3. Provozovatel si vyhrazuje právo příspěvek nebo jeho část vymazat.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 07.12.2016 19:30:46.