UJEP- učitelství pro 1.st.ZŠ

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 16.11.2008 15:55:03, Pavlína, zhlédnuto: 1734x, reakcí celkem: 20Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, studuju na UJEPu prvním rokem a chtěla bych se vás zeptat, jestli někdo nemáte nějaké zkušenosti s tímto oborem... Jestli je hodně náročný, jak vypadají zkoužky a tak...prosím o rady všeho druhu..děkuji :)

Email: PajkaNesseznamcz, ICQ: 428841374
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.11.2008 16:17:13, xxxxxx) Jsou velice náročné vypadlo přes 90 % všech zkoušených. reagovat zde
    • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.11.2008 16:39:34, Pavlína) Fakt jo?? A z čeho nejvíc vypadávali?? A co se stane, když vypadnu? reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.11.2008 17:11:39, Pavlína) A jak je to se zápočtama?? Když ho neudělám, taky ho opakuju v dalším roce? Mám z toho docela strach, myslela jsem, že vejška je hračka...alespoň to tak všichni říkaj, ale já mám pocit, že to trošku nezvládám... Myslíš, že je to tak těžký jen v prváku?

    Taky si myslím, že nároky jsou nepřiměřené... kdybych věděla, co mě čeká, vůbec bych tam nešla...např. státnice z matematiky...na peďák jsem šla proto, abych se vyhnula matematice, ale jak jsem zjistila, asi se jí nezbavím... reagovat zde
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (16.11.2008 18:05:59, Pavlína) Já jsem na tom úplně stejně...taky uvažuju, že se příští rok přihlásím na učitelství pro MŠ...A tam nevíš jak je to s předměty jako je čeština, matika...atd?

    V zimním semestru mám 12 předmětů povinných a pak mám na výběr z 5 povinně volitelných, z čehož si minimálně 1 musim vybrat... reagovat zde