Zde je prostor pro Vaši reklamu.
Kontaktujte nás.
Vložit nový.
Kategorie.
Vysoké školy.
Přidej se k nám.
Anketa.
Dle čeho volíš mezi veřejnou nebo soukromou?

Veř. je kvalitnější (25%)
 
Souk. je lehčí (10%)
 
Souk. je kvalitnější (15%)
 
Veř. je zdarma (37%)
 
Na souk. mě vezmou (12%)
 

Celkový počet odpovědí: 3158.
Napiš nám.
Upozorni nás na chybu,
navrhni doplnění.
Zpětné odkazy.

VŠMIE v rámci kampaně představuje nový facelift internetových stránek a profil na Facebooku

Kategorie: Vysoká škola podnikání a práva, a.s.


05.05.2010 18:49:49, Jana Palkovská, zhlédnuto: 649x, reakcí celkem: 0Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekPraha, 5. května 2010 – Vysoká škola manažerské informatiky a ekonomiky (VŠMIE) provedla facelifting svých internetových stránek a pro další komunikaci s veřejností i studenty začala využívat komunitní server Facebook. Současně vstoupila do další fáze marketingové kampaně s podtitulem „Zvol si správnou vejšku“.

V rámci intenzívnějšího oslovování potenciálních i stávajících studentů a snadnějšího přístupu k informacím prošly internetové stránky VŠMIE po dvou letech podstatnými úpravami. Z důvodu lepší orientace a atraktivity pro návštěvníky byla zvýrazněna sekce pro zájemce obsahující podrobnosti o nabízených studijních oborech či výukových střediscích s elektronickou přihláškou. Vylepšení se dočkal také abonentní systém pro odběr novinek.

VŠMIE současně založila vlastní profil na populární sociální síti Facebook, s nímž jsou nové stránky provázány. Portál, který se stal fenoménem hlavně u mladé generace, má v informačním servisu VŠMIE sloužit jako prostředek neformální komunikace mezi vyučujícími a studenty i studenty samotnými. "Zpracování i struktura stránek na Facebooku je přizpůsobena na míru VŠMIE. Stránky ovšem nemají za úkol kopírovat oficiální web školy. Hodláme tímto způsobem uživatele sítě Facebook pravidelně informovat o své činnosti a novinkách ve výuce hlavně z neoficiálního pohledu. Od tohoto kroku si také slibujeme zvýšení zájmu studentů o aktivity se školou spojené", uvádí Radek Řechka, ředitel a kvestor VŠMIE. Samotné prostředí Facebooku VŠMIE rozdělila do tematických podrubrik, např. blog ředitele školy, poradna pro diskuzi studentů s vyučujícími, ukázky testů či prostor pro komunikaci bývalých i stávajících studentů. „Doufáme také, že díky tomuto kroku zůstaneme v kontaktu s našimi absolventy a utvoříme si tak lepší zpětnou vazbu o jejich uplatnění v praxi,“ dodává Radek Řechka.

Do další fáze oslovování nových studentů vstoupila VŠMIE pokračováním své kampaně „Zvol si správnou vejšku“, kterou úspěšně zahájila již minulý rok. "V tomto roce kampaň probíhá ve třech fázích. První již máme za sebou – probíhala od ledna do února, druhá fáze se rozjíždí v květnu a potrvá opět dva měsíce. Třetí fáze nás čeká v září, kdy bychom chtěli kampaní oslovit ještě nerozhodnuté studenty", uvádí Radek Řechka.

Kampaň je vedena formou tištěné inzerce v oborových časopisech a denním tisku, bannerů a PR článků na internetu i jako reklama v MHD v Praze. Inzerce je zaměřena na zájemce o vzdělávání, kteří dosud nejsou rozhodnuti pro konkrétní školu, a má za cíl upozornit je na možnost studia právě na VŠMIE. Neobsahuje však pouze prostý výčet oborů a informací o studiu. Její devizou je i vtipné kreativní zpracování podle vlastního návrhu VŠMIE.

Web: www.vsmie.cz

Podobné příspěvky:
  1. Studenti VŠMIE mají větší zájem o kombinované studium a právní obory - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
  2. Absolventi VŠMIE znovu usedli do školních lavic - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
  3. VŠMIE pořádá bezplatné počítačové kurzy pro veřejnost - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
  4. VŠMIE zavádí mobile learning jako nejmodernější formu výuky - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
  5. Jan Stokláska, student VŠMIE, míří na XXI. olympijské hry do Vancouveru - Vysoká škola podnikání a práva, a.s.
  6. Podnikatelské nápady studentů podpoří na NEWTON University nový byznys akcelerátor - NEWTON University
  7. Brnu pomáhají studenti s návrhem PR kampaně na Evropské hlavní město kultury 2028 - Zajímavosti
  8. Na Anglo-americké vysoké škole v Praze dnes začíná nový akademický rok - Anglo-americká vysoká škola, z. ú.
  9. Univerzita Jana Amose Komenského Praha otevírá nový obor - Univerzita Jana Amose Komenského, s.r.o.
  10. Nový studijní portál nabízí možnost zvýšit si kvalifikaci v IT - Zajímavosti

Reakce na příspěvek

Tvé jméno:
Heslo:  pro možnost budoucí úpravy, obnovy nebo odstranění
Potvrzení hesla:
Tvůj email:   chci být emailem informován o reakcích na tento můj příspěvek

:) :D :( S04 S05 S06 ;) S08 S09 S10 S11 S12 S13 S14 S15
Tučnékurzívapodtržené  klikni a následně nahraď výraz TEXT. Např. [tucne] Toto bude tučným písmem [/tucne]

Telefon: Web: ICQ: Skype:

  Souhlasím s pravidly uvedenými níže.


Administrace příspěvku

Heslo:  pokud chceš administrovat reakci klikni u ní nejprve na "reagovat zde"

  

Obnovením se příspěvek posune na první pozici v seznamu příspěvků. Platnost zobrazení se nastaví od nového data obnovení.
Odstraněním dojde k nevratnému vymazání příspěvku včetně všech jeho reakcí z naší databáze.

Pravidla vložení

  1. Vložením článku (příspěvku) souhlasíš s jeho zveřejněním na webu Vejska.cz.
  2. Pokud není zadáno heslo nebude v budoucnu možné článek upravit, obnovit nebo odstranit.
  3. Při zapomenutí hesla správce doručí žadateli heslo nové pokud žádost byla zaslána z emailu uvedeného u daného článku.
  4. Je na vkladateli, aby si před vložením zkontroloval správnost uvedených údajů (přes Zobrazit náhled).
  5. Je zakázáno používat cizí zdroje bez jejich uvedení.
  6. Je zakázáno používat vulgární slova.

Pravidla zobrazení

  1. Článek musí být schválen.
  2. Za obsah článku odpovídá jeho autor.
  3. Obsah článku musí být vysokoškolské tématiky.
  4. Vložení PR článku (kategorie Sponzorované) podléhá platnému ceníku.
  5. Komentáře k článku (pokud jsou povoleny) se zobrazí ihned po jejich vložení.

Pravidla provize

  1. Nárok na provizi vzniká dnem zveřejnění článku na webu Vejska.cz.
  2. Provize bude uznána pouze u článků, které jsou vlastním dílem jejich autorů.
  3. Provize bude připsána na uvedený účet (za splnění bodu 1) do 14 dní.
  4. Provizi lze nárokovat pouze u článku, u kterého bylo uvedeno číslo účtu.
  5. Výše provize je 100 Kč za každý schválený článek.
  6. Minimální vyplácená částka provize je 100 Kč.
  7. Provizi nelze kombinovat s běžícími soutěžemi.
  8. Tato akce je platná do odvolání.
Poslední aktualizace údajů na stránce: 12.03.2024 23:05:05.