Hodnocení VŠEM


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 08.06.2022 12:21:27, Nabídka, Kristýna Hánová, zhlédnuto: 335x, reakcí celkem: 4Reagovat na příspěvek
Na VŠEM studuji třetím rokem a jsem se studiem velmi spokojená. Nejvíce mi vyhovuje flexibilita studia, mám úroveň standard a v klidu zvládám dvě práce ke studiu. Výhodou je (podle mě) rozdělení ročníku na trimestry, kdy mezi jednotlivými trimestry je cca měsíc volno na splnění zkoušek. Pokud se vám tento čas na zkoušky nehodí, nevadí, máte možnost plnit povinnosti kdykoli v průběhu roku. To znamená, že studium si opravdu můžete naplánovat podle svých možností.
Co se týká školného, můžete si vybrat ze čtyř úrovní školného: klasik, standard, premium a exklusive. Úrovně se liší povinnostmi, jako např. docházka, studentské aktivity atd.
Výuka je hodně zaměřená na praxi díky praktickým aplikacím a různým přednáškám z cyklů Hosté VŠEM a Skill-portů. Spoustu dovedností už jsem měla možnost využít v práci, rozhodně to není tak, že do Vás škola naleje spoustu teorie a v praxi si nevíte rady.
Škola ale vyžaduje iniciativu od studenta a dobrý time management. Pokud si dokážete všechny povinnosti a termíny ohlídat, nebudete mít problém :)

Společnost: VŠEM
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (17.06.2022 12:00:04, Gabriela) Já nyní studium na VŠEM dokončuji, jsem na konci 2.ročníku magisterského studia v oboru Ekonomika a management a za mě si nemohu také vůbec stěžovat. Mám školné standard a vždy jsem stíhala plnit podmínky studia v pohodě. Ačkoliv mám zvýhodněné školné (které je oproti jiným VŠ v Praze vážně nízké), tak zvládám při studiu i pracovat na částečný úvazek v mém oboru. Díky tomu, že jsme doposud měli školu pouze max dva dny v týdnu a zkoušky jsme si mohli plánovat i o víkendu, měla jsem čas právě na práci, tak i na svůj volný čas.