Porodní asitence po gymplu?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 10.10.2011 18:08:22, Sofie, zhlédnuto: 1226x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj, už nevím, koho se mám zeptat o radu, tak píšu sem.
Jsem v maturitním ročníku na gymnáziu,S15 baví mě biologie a chtěla bych se uplatnit někde ve zdravotnictví. Na gymplu chodím do seminářů chemie, biologie, biochemie a fyzika.
Mám problém, na medicínu si netroufám, chtěla jsem zkusit studovat na LF v Brně obor porodní asistence, všeobecná sestra nebo třeba zdravotní laborat, ale mám strach, že nebudu stíhat v praxi, protože nejsem ze zdrávky.
Já vím, že v chemii budu mít třeba maličko náskok, ale ta praxe mě děsí.Teď vím, že byla chyba jít na gympl, ale co už nadělám.
děkuju za všechny odpovědi...
S.


Email: KKKopretinaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (25.10.2011 22:10:19, Hana) Ahoj, studuju bc. všeob. sestru a znám strašně moc holek, co šly po gymplu na porodku. S praxí žádný problém, začíná se od začátku a na gympláky se bere ohled. Na všeobecnou nechoď, nekaž si život :) reagovat zde
    Email: handysemailcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (14.11.2011 16:52:14, mischell) ahoj, já mám taky gympl a studuju dálkově na porodní asistentku (jsem momentálně na mateřské, takže na denní jít nemůžu). na oboru je to u nás tak 50:50 gympl:zdravka, takže bych se toho vůbec nebála. U prezenčních tam je ten rozdíl snad ještě větší, tam mají z celého ročníku zdravku snad 3 holky, zbytek má gympl nebo zdravotnické lyceum,kde žádnou praxi taky neměli:) Takže to určitě zkus, držím palce:) reagovat zde

Podobné příspěvky:
  1. Kam po gymplu na VŠ? - Výběr vysoké školy
  2. Porodní asistentka LF MUNI- informace, náročnost. - Masarykova univerzita
  3. PORODNÍ ASISTENTKA - studium a uplatnění - Ostatní
  4. Porodní asistentka - Vysoká škola zdravotnická, o.p.s.
  5. STUDIUM PORODNÍ ASISTENTKA - Informace o studiu