Nevím na jakou vysokou, co dělat?


Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 17.02.2012 20:36:50, Anežka, zhlédnuto: 2379x, reakcí celkem: 3Reagovat na příspěvek
Ahoj,
studuji na osmiletém gymnáziu. Právě jsem ve druhém ročníku a začínám uvažovat o tom, na jakou vysokou vlastně jít. Chci mít dostatek času se připravit. Z předmětů mě baví dějepis, biologie a zsv (základy společenských věd). Uvažovala jsem o žurnalisitce, protože mě psaní docela baví, ale když jsem si přečetla o přijímacích zkouškách upřímně jsem se zhrozila. Napadla mě ještě humanitní studia, ale nevím jistě, jak bych se poté uplatnila a uplatnění je pro mě velmi důležité. Prosím piště nějaké návrhy na vysokou plus vaše vlastní zkušenosti. Budu vám velmi vděčná. :) (Pište i klidně na mail.)

Email: anezkaholestovaseznamcz
  • Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) (19.02.2012 19:15:01, Khaalisime) Pokud je pro tebe nejdůležitější uplatnění, tak raději zapomeň na humanitní obory - tam se uplatní jen ti nejlepší z nejlepších plus ti s notnou dávkou štěstí k tomu. Na humanitní obory většinou chodí ti, kteří mají k vybranému oboru hlubší vztah a studují jej primárně proto, že je to baví, a ne pro to, že by očekávali, že se o ně zaměstnavatelé poperou. Já sama studuji humanitní obor (historii) a baví mne to neuvěřitelně, neměnila bych, i když je mi jasné, že potoky peněz mi z toho nepotečou, pokud se nevyšvihnu někam na hooodně vysokou úroveň :).
    Lepší na uplatnění jsou takové ty technické obory vůbec (i když pokud se na ně každý požene jako mí spolužáci, tak to za nějaký čas také nebude tak horké), ale v tom ti bohužel moc neporadím, protože konkrétně střední školu ekonomiky mám vystudovanou a do konce života už nechci nic z ekonomie, ekonomiky, účetnictví a podobně vidět ani v periferním vidění :D.