Neúspěšné zkoušky na VŠ, uvažuji o jiné škole. Vaše názory?

Kategorie: Ostatní


Zobrazit reakce: od nejnovější - strom chronologicky

Nahlásit příspěvek porušující pravidla (SPAM) 18.02.2016 20:24:58, Lala_M, zhlédnuto: 581x, reakcí celkem: 2Reagovat na příspěvek
Hlavní obrázekAhoj. Název může být zavádějící, avšak ne, neuvažuji o zanechání studia na VŠ jen kvůli jednomu neúspěchu.
Věc se má tak, že studuji první rok bakaláře. První rok, první zkouškový a já jsem samozřejmě počítala s tím, že vše nepůjde tak lehce, jak se může zdát. Ale s tímhle jsem opravdu nepočítala. Máme zde dva vyhazovací předměty. Oba dva jsem neudělala ani na třetí pokus, tudíž je musím ve druháku v ZS opakovat. Na jeden mi dokonce navazuje předmět teď v LS, tak ten opakuji také. Tudíž jse ztratila za celý rok 15 kreditů a vše musím dohnat další rok. Řekla jsem si fajn, přinejhorším prodloužím, to by bylo to menší zlo. Jenže si kladu otázku, co když neuspěji ani příští rok, vyhodí mě v půlce druháku a kdybych chtěla znova od prváku, musela bych si jeden rok platit sama. A prý to jsou pěkný sumy (někde jsem slyšela že i 60 000 za semestr). Navíc jsem absolutně ztratila chuť v tom pokračovat, když jsem se snažila, učila a stejně jsem proletěla. Kdybych se na to vykašlala a na zkoušku se učila 2 hodiny předem, tak bych dopadla stejně a méně by mě to štvalo. Tak uvažuji, jestli bych neměla jít studovat něco "lehčího", např. filozofickou fakultu (teď jsem na ekonomické), nebo zůstat na oboru a riskovat že mě vyhodí a minimálně že bych musela o rok prodlužovat, nebo také jít pouze na VOŠku ekonomicky zaměřenou. Do LS jsem se s odřenýma ušima dostala.
A to sem ještě nepíšu vše o tom, že jsem v tom městě a mezi těma lidma zde nespokojená. Ale říkám si, že to jsou ty těžký začátky a člověk si zvykne. Studovat chci dál, ale ztratila jsem do toho chuť, jelikož mi opravdu teče do bot. Tak vás prosím o jakékoliv vaše zkušenosti, názory apod. Budu ráda za cokoliv, protože se teď cítím nadmíru ztracená